• Избор на јазик:
  • MK
  • EN
  • SR

Семе од тиква

Содржат 43% полинезаситени масни киселини и тоа линолна (омега 6) и 14% полинезаситена линоленска киселина (омега 3), 36% мононезаситени масни киселини и 8% заситени масни киселини, 24% протеини, јагленихидрати, од минерали: цинк, калиум и железо, од витамини- Б група.

Масните киселини се неопходни за добар вид, концентрација, регулирање на нивото на холестерол во крвта, за добар имунитет и активен метаболизам. Омега 3 и омега 6 масните киселини присутни во семето од тиква исто така се неопходни при диети и постови, ја чистат кожата и го штитат срцето.

Употреба: 50гр. семки од тиква задоволуваат 1/2 од дневните потреби на аминокиселини кај возрасен човек со просечна тежина. За здрави бубрези и простата јадете 200-250 гр. свежи семки од тиква истолчени и помешани со мед. Може да се консумираат цели или сомелени во млин за кафе или пак да ги додадете во оброк од житарки, мусли, пецива со што значително ќе ја збогатите нивната хранливост и вкус.

Халал сертифициран производ