• Избор на јазик:
  • MK
  • EN
  • SR

Зошто да јадеме мусли за појадок?
Здрав оброк подготвен за само минута!

Како што знаеме појадокот е најзначајниот оброк во денот. Кога внесуваме храна наутро добиваме повеќе бенефити: подобрена концентрација, енергија, подобрена когнитивна функција како и намален ризик од срцеви болести.

Но она што е многу важно е каква храна внесуваме наутро како би се постигнал баланс и правилно ослободување на енергијата добиена од оброците. Одговорот е мусли!

подетално

Работи кои не сте ги знаеле за кафеавиот шеќер

Сите типови на кафеав шеќер претставуваат шеќерни кристали кои содржат меласа, темен сируп присутен во шеќерната трска богат со минерали и витамини

Типично , кафеавиот шеќер почесто се добива од шеќерна трска отколку од шеќерна репка (која понекогаш се користи за добивање на бел шеќер). 

подетално

Kанола масло VS Палмино масло

Канола маслото се почесто почнува да се употребува во прехранбената индустрија за сметка на палминото масло, земајќи го во предвид неговото позитивно влијание врз човековиот организам.

Маслото од канола кое Виталиа го користи во своите производи се добива од семе од репка која е генетски немодифицирана .

подетално

Протеини од растително VS Протеини од животинско потекло

Зголемената употреба на протеини од животинско потекло води до несакани последици како врз околината така и врз организмот.

Главните вегетабилни извори на протеини се леугоминозите (леќа 25%, грашок 24.5%, грав 26%, кикирики 23.8%, соја 11.8% ), житариците (пченица 12.4%, овес 16.9%, ориз 7%) .

подетално

Mелено ленено семе VS ленено ќоспе

Ленот претставува годишно растение од фамилијата Lineacee, и е најбогат природен извор на омега 3 незаситени масни киселини, како и на растителни влакна и протеини.

Ленот во својот состав содржи и висока содржина на лигнани, фитоестрогени кои имаат улога слична на хормоните во организмот, а кои поседуваат и голема антиоксидативна и антиканцерогена моќ.

подетално

1